معرفی بازی | ماجراهای خاله‌قزی
  • کد مطالب: ۱۷۷۴۰۶
  • /
  • ۰۷ شهريور‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۶

معرفی بازی | ماجراهای خاله‌قزی

این بار می‌خواهیم به روستای خاله‌قزی سفر کنیم و به او کمک کنیم بتواند دوباره همه‌ی بچه‌هایش را دورهم جمع کند.

این بار می‌خواهیم به روستای خاله‌قزی سفر کنیم و به او کمک کنیم بتواند دوباره همه‌ی بچه‌هایش را دورهم جمع کند.

بازی ایرانی «خاله‌قزی در جست‌وجوی بچه‌ها» داستان روستایی را روایت می‌کند که روزی همه‌ی بچه‌های آن به دست نیرویی پلید ناپدید می‌شوند و شخصیت اصلی بازی یعنی خاله‌قزی وظیفه‌ی یافتن آن‌ها را برعهده می‌گیرد.

خاله‌قزی داستان ما هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شود، منتظر بچه‌هاست تا بیایند و در خانه‌ی او به بازی و کارهای مختلف مشغول شوند.

در یکی از همین روزها، خاله‌قزی متوجه تأخیر فرزندان خود می‌شود. او نگران از این تأخیر به سمت محل زندگی آن‌ها می‌رود و متوجه می‌شود بچه‌ها داخل خانه‌هایشان نیستند.

خاله‌قزی متوجه می‌شود شغال‌ها همه‌ی بچه‌های روستا را دزدیده‌اند و با خود برده‌اند. پس تصمیم خود را برای پیدا کردن آن‌ها و مبارزه با شغال‌ها می‌گیرد.

خاله‌قزی به سمت خانه‌ی خود حرکت می‌کند و آماده‌ی رفتن به یک سفر طولانی و شکست دادن شغال‌ها و برگرداندن فرزندانش می‌شود. اصلا فکر نکنید خاله‌قزی داستان یک پیرزن ساده و ازکارافتاده است.

او دارای مجموعه‌ای از تجهیزات خاص و یک آزمایشگاه بسیار خوب و عالی است. خاله‌قزی پس از برداشتن وسایل موردنیاز برای این ماجراجویی و سفر پرخطر، راهی مسیری طولانی و دراز برای پیدا کردن فرزندان خود می‌شود.

شما باید در طی این مسیر به او کمک کنید تا از مانع‌های مختلف عبور کند و سکه‌هایی را که در طول راه وجود دارد جمع کند و بتواند با خرید ابزارهای مختلف، به جنگ دشمن برود و بچه‌ها را به روستا برگرداند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.